Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 20, 2007
Image Size
92.8 KB
Resolution
278×431
Thumb

Stats

Views
4,994
Favourites
208 (who?)
Comments
18
Downloads
83
×
kamina is love by ninuke kamina is love by ninuke
kamina samaaaaaaaa*3*
Add a Comment:
 
:iconnikitt11:
nikitt11 Featured By Owner Feb 9, 2009  Hobbyist Digital Artist
CoOl face ^^
Reply
:iconninuke:
ninuke Featured By Owner Feb 10, 2009
;P
Reply
:iconazmosis:
azmosis Featured By Owner Feb 9, 2009
*joins in fangirling*
Reply
:iconninuke:
ninuke Featured By Owner Feb 10, 2009
hahaha ;P
Reply
:iconsesshofan:
Sesshofan Featured By Owner Oct 8, 2008  Hobbyist General Artist
im agreeing with you kamina is love
Reply
:iconninuke:
ninuke Featured By Owner Oct 9, 2008
thx ^^
Reply
:iconsesshofan:
Sesshofan Featured By Owner Oct 10, 2008  Hobbyist General Artist
You welcome.
Reply
:iconnourhan:
Nourhan Featured By Owner Aug 30, 2008  Student Digital Artist
nice pic.!! but from which anime is "kamina" :-?
Reply
:iconninuke:
ninuke Featured By Owner Sep 10, 2008
thx!, from tengen toppa gurren lagann ;P
Reply
:iconnourhan:
Nourhan Featured By Owner Sep 18, 2008  Student Digital Artist
np dude ;)
Reply
:icontaralen:
Taralen Featured By Owner Jul 16, 2008  Hobbyist General Artist
Kamina is SOOO sexy. :love:
Reply
:iconninuke:
ninuke Featured By Owner Jul 17, 2008
yeah!! >___< :heart:
Reply
:iconjexyss:
Jexyss Featured By Owner Mar 21, 2008
Kamina!! :heart: ^o^
Reply
:iconninuke:
ninuke Featured By Owner Mar 22, 2008
>3< yay! thx
Reply
:iconsadomasogirl:
Sadomasogirl Featured By Owner Feb 16, 2008
donde conseguiste esa imágen?
la amo tot
fav!
Reply
:iconninuke:
ninuke Featured By Owner Feb 18, 2008
la imagen es de el album de la serie ^^ , k bien k t guste jiji thx !! > 3 <
Reply
:iconnalyauchiha:
NalyaUchiha Featured By Owner Sep 23, 2007
Kamina no es solos "Love" JAJAAJAJ

Has cogido una imagen muy.... *¬¬¬¬¬¬¬¬* ME lo pillo :+fav: ^^

Dew ^^
Reply
:iconninuke:
ninuke Featured By Owner Sep 24, 2007
jajaja lo se, lo se:love: jaja arigatou x el fav!! >3<
Reply
Add a Comment: